Spørgsmål og svar (Q&A)
Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål, vi får fra vores kunder – sammen med vores svar.
Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at kontakte os – vi hjælper dig gerne videre.
Du finder vores webshop her.
Nem og hurtig levering med Danske Fragtmænd
			Sælger Seri Q Sign også til private?
Ja, vi sælger både til private, foreninger / boligforeninger, grossister, kommuner og entreprenører.
Overholder jeres færdselstavler alle gældende regler?
Ja, alle Seri Q Signs færdselstavler er naturligvis fremstillet efter de vejregler, som udstikkes af Vejdirektoratet. Vi har CE mærke på alle produkter – samt tilhørende jernvare og aluminiumsmaster – indenfor kategorien ‘Færdselstavler’ / ‘Vejskilte’.
Kræver det godkendelse fra kommunen at sætte et skilt op?
Ja — det kræver i mange tilfælde godkendelse fra kommune og / eller Politi at opsætte et skilt. Reglerne varierer afhængigt af skiltets placering, formål og type, men oftest kræves en tilladelse eller byggetilladelse.
Kan I lave specialtilpassede skilte efter vores ønsker?
Ja, vi kan fremstille både standard- og specialløsninger, herunder store tavler, klaptavler, LED-displays m.m.
Kan jeg bestille direkte online eller skal jeg kontakte jer?
Du kan bestille via webshop, telefon eller mail. Vi står klar til at hjælpe dig. 🙂
Tilbyder I rådgivning omkring valg af skilt?
Ja, vores salgsteam kan kontaktes via mail eller telefon, og de er klar til at hjælpe dig videre indenfor gældende regler eller tekniske specifikationer.
Hvordan finder jeg det rigtige beslag og skruer som passer til den tavle jeg køber?
Lige meget om du køber via telefon, mail eller webshop bliver du guidet igennem processen så du altid får de dele som passer sammen.
Hvordan vedligeholder man skilte, så de holder længst muligt?
Som udgangspunkt bør man vaske et skilt som man vasker en bil. Du kan læse meget mere om dette i denne manual. Se punkt “5.2 Vedligehold – overflade med folier”.